Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 28 juni 2024

Bye bye Bordeaux!

Britts allerlaatste stagedag zit erop,
bij de bank Société Générale in Bordeaux.
Tijd ook om afscheid te nemen
van haar fijne studio met luikjes,
want morgen geeft ze haar sleutels af,
loopt ze een laatste keer naar beneden.
Rest enkel nog de vraag
of ze ook een laatste keer...
naar de overkant trekt...
voor haar favoriete cookies :-)

In september start Britt haar Master in Berlijn. Bye bye Bordeaux dus! Maar we komen zeker nog eens terug naar deze prachtige stad aan de Garonne, en dan niet meer om een kot in te richten of leeg te maken, al hebben we zelfs daar nu al heimwee naar. X

1 opmerking:

  1. En zo komen er veel mijlpalen plots op jullie weg... Op naar de volgende nieuwe uitdaging en nieuwe opportuniteiten en ervaringen!!
    groetjes uit Kortrijk! Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen