Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 25 juni 2012

In het wit

Tijdens haar doopsel sliep ze de hele tijd... Op haar eerste verjaardag weende ze en wou ze geen pakjes openmaken... Maar gisteren was onze superdochter klaarwakker en genoot ze van het feest en alle cadeautjes! In het wit. Want in Pfastatt zijn de eerste communicanten nog heel klassiek gekleed.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Proficiat, Britt!! En zelfs een witte fiets gerkegen als ik het goed heb gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, zo schoon kan wit zijn ! Hele mooie foto's van een stralende meid en mooie dag. En zo'n dotje, écht heel schoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat met de eerste communie van Britt!!
    Super dat deze gebeurtenis ook in Frankrijk kan doorgaan!!
    Ik vraag mij wel af hoe wit dat dit kleedje nog was na het boomklimwerk ;-)
    gr, isa

    BeantwoordenVerwijderen