Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 4 juni 2012

Moederdag

Gisteren moederdag in Frankrijk. Met dezelfde gebruiken als in België. En dus ook vele "warme oproepen" in de winkels de voorbije week ;-) Zelf heb ik me dit schooljaar volop aan het moederschap gewijd. Veel gedeelde tijd samen met mijn trio! Honderden keren op en af naar de school, en naar de hobbies... Iedere middag ook samen thuis rond tafel... Hopelijk weten ze dit later (!) te waarderen. Voorlopig vinden ze het vooral vanzelfsprekend dat mama er altijd is. Al is dat gevoel nu toch ook al onbetaalbaar, niet?
Met een dikke kus aan Thomas, Britt en Kobe: jullie kaartjes gisteren waren super!
En Ster, meisje, je werd weer even hard gemist... X  Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Hey An, wat een mooi berichtje! Fijn dat je trio voor mooie kaartjes zorgde. En sterkte bij het gemis - dat zijn van die moeilijke momenten, hè.

    Ik ging je eindelijk eens mailen, maar onze vaste computer -waar de mail ook op 'zit'- doet het sinds eind vorige week niet meer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey An,

    Tot binnenkort eens aan de telefoon, ik merk hoe stil ik blijf worden van berichtjes met zulke gevoelige noot.
    Het blijft ook voor mij als vriendin heel moeilijk om juist te reageren, maar weet dat ik aan je denk enzo... Goed er even aan herinnerd te worden dat het nu moederdag was in Frankrijk, want hier in België denken we daar immers nu niet zo aan.
    En waw, Britt ze ziet er een echte turnster uit, als ik dat aan Margot laat zien... ze zal weer 15 trappen stijgen ! En zelf vind ik dat natuurlijk ook geweldig tof !

    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt er al volop afgeteld naar vaderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van ons een sterrenknuffel voor een ster van een mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen