Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 8 juni 2012

Ting bu dong

Of: "ik versta niet wat je zegt" in het Chinees. Een zinnetje dat ik de komende week best onthoud. Want morgenvroeg vliegen we oostwaarts. Manlief voor 't werk, ik voor de cultuurshock. We starten met een rechtstreekse vlucht Zürich-Shanghai. Twaalf uren samen up-in-the-air. Alle tijd om eens goed bij te praten... Om daarna niemand te verstaan en niets te kunnen lezen ;-)

3 opmerkingen:

  1. zo spannend! En daarna wat cultuurfoto's op de blog?
    Met je man in de wolken! zelfs erboven!
    Hopelijk geniet je ook van wat tijd samen daar: samen kijken, beleven, bewonderen, schrikken ... is toch anders dan alleen, en het maakt het nagenieten achteraf ook dubbel zo intens!
    Veel groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je niet in de goedkoopste zetels zit, want naar het schijnt kom je dan echt geradbraakt aan ... Ik ken China en Japan alleen vanuit de boeken, heb mij ziek gelachen met het boek "op hoge hakken door Japan". Je zult idd met chronisch opgetrokken wenkbrauwen rond lopen.Geniet er maar van!
    groetjes, Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'ns kijken of ik ook iets gepubliceerd krijg onder mijn naam! Oef, eindelijk mijn google gegevens terug gevonden! Vanaf nu zul je weer wat meer post van me krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen