Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 13 april 2014

In alle vroegte...


Een vroege zondagochtend op onze houten schoolbank... Altijd leuk als het bezoek ook een iPad meebrengt ;-) 

En ooit zullen we eraan geloven, maar voorlopig leven we hier dus nog steeds zonder PlayStation, Wii en iPad. We hebben zelfs een belachelijk kleine televisie. (Uit de Aldi, voor 159 euro. Dan weet je het wel.)

'Dat ze echte sukkeltjes zijn,' zeg ik soms tegen mijn kids. En dan beamen ze dat ernstig.

Maar kijk, vanmorgen genoot onze jongste zoon dus hard van de iPad die hier nu tijdelijk in huis is. In alle vroegte, was dat best aangenaam. Ik geef het eerlijk toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten