Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 7 mei 2014

Coquelicots


Vanmorgen trakteerde ik mijn jarige BFV op een brunch bij ons thuis! Ik zette haar leeftijd op een kleine kouglof en ik gaf haar een oude postkaart van het Atomium als waardebon voor een weekendje België. Met een chocoladereep Dessert 58 legde ik ook de link naar de expo in Brussel in 1958. Ze vond het allemaal even geweldig! En lekker bovendien :-)

Met de drie coquelicots in keramiek wilde ik haar ook een blijvend cadeautje geven: mooie, tere klaprozen als symbool voor haar drie dochters. Ik kocht de roosjes in België en de opbrengst is bestemd voor de opruiming van landmijnen en voor de Palestijnse Circusschool. Een fijn initiatief! (Meer info vind je op www.klaprozen.be)

En binnenkort gaan we onder ons tweetjes ook nog stijlvol lunchen in La table de Louise.

Want veertig worden... Ja, dat verdient toch speciale aandacht!

En omdat ons konijn Principal vandaag ook jarig is, mocht hij dus ook op de foto :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten