Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 18 mei 2014

Soirée 'medailles'


Vrijdagavond vond in de Foyer Saint-Maurice de uitreiking van de skimedailles plaats voor de 55 kinderen die tijdens het skiseizoen 2013-2014 deelnamen aan de Mercredis de Neige de Pfastatt.

En het lukte dit jaar op het nippertje, na een hiver capricieux waarin er heel wat skiwoensdagen werden afgelast wegens te weinig (of geen) sneeuw! Want officieel heb je zes sorties nodig om de passage des étoiles te mogen organiseren... En met zeven sorties had Pfastatt dit jaar dus niet veel reserves opgebouwd.

Maar goed, na zijn flocon vorig jaar, behaalde Kobe dit jaar zijn première étoile. En zus Britt liet zich ook trots haar troisième étoile opspelden! De troisième étoile van Thomas kreeg ik zelf mee naar huis want hij was gaan kijken naar een voetbalmatch in Colmar. En tja, voetbal... daar moet hier veel voor wijken ;-)

Ik blijf het ondertussen geweldig vinden om al die kinderen glunderend op het podium te zien staan! Dat maakt die medailles voor mij toch echt onbetaalbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten