Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 11 oktober 2014

Niet van mij


Zijn allereerste schoenen waren Adidas-schoentjes, wit met blauwe streepjes aan de zijkant, maat 19. Sportschoentjes dus, en ik had er een voorteken in kunnen zien:
vorig weekend won onze oudste zoon weer de loopwedstrijd in het college!
(Wint hij volgend schooljaar de derde keer op rij, dan mag hij de beker houden!)

Supertrots zijn we op onze snelle jongen!!

Zelf kan ik hem ook al lang niet meer volgen! Ik hijg trouwens sowieso al wanneer ik zelfs nog maar denk aan het woord 'loopwedstrijd'...

Van wie hij dit dus heeft? Niet van mij. Nee, duidelijk niet van mij.

2 opmerkingen:

  1. Proficiat!
    Ook in de andere betekenis precies wel een 'snelle' gast, die zoon van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja! En je zou ook zijn vader eens door mijn ogen moeten zien :-)

      Verwijderen