Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 29 april 2016

Op het podium


Vanavond vond de soirée medailles plaats voor de 45 kinderen die afgelopen winter deelnamen aan de Mercredis de Neige de Pfastatt. Dit jaar werd de beker in Kobes groep uitgereikt aan de jongen die zijn derde ster niet behaalde... Ter aanmoediging. Omdat uiteindelijk iedereen toch zijn best doet. Geen lege handen dus op het podium, overal slechts glunderende gezichtjes. En een zaal vol dankbare ouders. Beter kon het voorbije skiseizoen (dat weer kort en warm was) niet afgerond worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten