Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 22 mei 2016

Krantenartikel


Dat er reeds een artikel in de krant was verschenen, hadden we hen niet verteld: hoge verwachtingen zijn sowieso moeilijk in te lossen, zenuwachtig waren ze al voldoende...

Maar ze deden het vandaag dus meer dan prima op de Championnat d'Alsace!

Want Thomas eindigde op een verdienstelijke vijfde plaats bij de minimes en Kobe werd trots tweede bij de pupilles. Bij deze is de jongste zoon nu officieel 'présélectionné pour le trophée de France'.

Dat de voorzitter van de club me meteen een dringende sms stuurde, zag ik pas veel later...

Thuis hebben we eerst alle tijd genomen om het bewuste krantenartikel te lezen, met een grote glimlach om de lippen en die vermoeide fietsbenen horizontaal in de zetel.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n sportieve kinderen!
    Wij supporteren mee vanuit Belgie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schiiiiiiiiiiitttttttttterend!!!
    Dikke proficiat aan de Belgische coureurs die het in La Douce France tonen hoe het moet!!!
    groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen