Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 28 mei 2016

Vasthouden


Nog even vasthouden aan wat is... Op een warme zaterdagavond in onze tuin, en zolang ze nog niet naar Singapore verhuisd zijn. 'Dit moment kunnen ze je niet meer afpakken,' zegt mijn grootmoeder dan. Maar het afscheid heeft zich reeds ingezet. Dat voel ik nu regelmatig aan de krop in mijn keel.

1 opmerking:

  1. Wat zouden we toch zonder vriendschap zijn?! Mij lijkt het dat deze vriendschap de afstand wel zal overwinnen en hey, je hebt er weer een bestemming in de wereld bij waar je vrienden kan bezoeken wanneer zij in Singapore wonen.

    BeantwoordenVerwijderen