Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 3 augustus 2016

Alleen in de tent


Tegen middernacht had ik hem eerlijk gezegd terug binnen verwacht...
Omdat "alleen buiten slapen" best eng kan zijn...
Maar hij stond 's ochtends pas om 8u aan onze voordeur!
(Hij had goed geslapen, slechts even een "raar geluid" gehoord.)

Dat Kobe enthousiast uitkeek naar zijn volgende nacht buiten, liet zich dus raden.
Al was dat toch buiten zijn moeder gerekend die zélf ook weer goed wilde slapen...
En dus kroop vaderlief de volgende nacht met zijn jongste zoon in de tent.

Want kamperen is beslist leuk. Ook voor ondergetekende. Om bewonderend naar te staan kijken dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten