Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 15 augustus 2016

Nieuw bezoek


Nooit eerder kwam vriendin M hier in volle zomer langs...

En dus zetten we het voorbije weekend meteen al onze troeven in: een lekkere BBQ met veel verse vis, een warme wandeling langs de Rijn en - om te bekomen van iedere dorstgevende inspanning - een heerlijke Aperol Spritz aan de Elisabethkirche in Basel.

Fijn was ook dat ze voor het eerst met z'n tweeën kwamen!

'Dat het goed was meegevallen,' zei de kersverse vriend me nog bij het afscheid. Het klonk zelfs opgelucht. (Ze had hem wel degelijk gewaarschuwd voor alle mogelijke vragen!)

Volgende keer kan ik me dus nog wat méér betrokken tonen...

Ik werk alvast aan een nieuw vragenlijstje ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten