Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 14 augustus 2016

Moliets


Zeven dagen vakantie in zuidwest Frankrijk, dat is...

1. spelen in een onstuimige Atlantische Oceaan
2. accrobranche, quad en motorijden in Adrenaline Parc Moliets
3. lekker eten op het gezellige pleintje van Léon
4. de mooie en rijke stad Bordeaux bezoeken
5. genieten van het zwembad en de avondshows bij Pierre & Vacances

Maar dat is ook...

6. vroeg opstaan voor mijn drie mannen die met hun koersfiets gaan trainen
7. op restaurant toch die café gourmand bestellen die de nutritionniste sterk afraadt
8. het woord étendoir leren voor het droogrek dat in onze bungalow ontbrak
9. in Vieux Boucau denken dat we op de markt in Blankenberge lopen
10. veel stofzuigen (manlief!) tegen alle-zand-tussen-de-tenen

Op de terugreis ook andermaal beseffen hoe groot en hoe mooi Frankrijk wel is!!

Want je blijft in vakantiestemming wanneer je over het knappe viaduct van Millau rijdt, richting de weidse horizon en het prachtige vulkanische landschap rond Clermont-Ferrand...

Al hadden we de actieve flitspaal ter hoogte van Vichy dus liever niet gezien.

1 opmerking: