Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 27 augustus 2016

Een gat in de lucht


Voor het springkasteel en de grimeuse was ze te oud, voor de hypnotiseur nog te jong (godzijdank!). Maar de trampolines waren wél een kolfje naar haar hand... En dus sprong dochterlief vanmiddag een gat in de lucht in Monthey, Zwitserland.

Een geslaagde (en zeer warme) editie van de Family day op Jans werk. Met ook een lekkere BBQ en grote ijstaart voor alle 200 aanwezigen!

Weekend-tijd die de werkgever voor iedereen beslist zeer aangenaam invulde.

1 opmerking:

  1. Aaah Monthey!Sweet memories uit onze studententijd toen Marnix daar stage deed in het ziekenhuis...
    Die werkgever weet écht wat en waar het goed is... :-)groetjes uit Kortrijk

    BeantwoordenVerwijderen