Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 29 november 2016

Les Ateliers de L.E.A.

 
Een golfplaten dak en veel te weinig ruimte, maar een expressieve dansjuf die zeer gedreven is en haar leerlingen veel bijbrengt... Sinds september gaat Britt naar de dansschool in Wittelsheim, komt ze iedere dinsdagavond erg moe maar ook 'super contente' terug thuis.
 
Aftellen nu naar vrijdagavond. Dan heeft dochterlief haar eerste optreden met Les Ateliers de Libres Expressions Artistiques. De unieke locatie - het treinmuseum van Mulhouse ! - doet onze hoge verwachtingen intussen alleen maar toenemen.
 
En oooh, 't zal hard jeuken bij deze moeder want 'les photos et vidéos sont interdites durant le spectacle'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten