Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 12 november 2016

The Essential

Eén CD hebben we van de man. De juiste, volgens de titel. Een dubbel-CD trouwens, mét nog een extra-bonus CD. Leonard Cohen is niet meer, maar zijn warme bromstem kunnen we gelukkig nog beluisteren en 'Hallelujah' blijft de favoriet van ons trio.

Intussen maakt Sting zich klaar om vanavond op te treden in de Bataclan. Dat we het leven moeten blijven vieren, hoor ik hem deze week vastberaden zeggen op France Bleu Alsace. Maar hoe doe je dat als je vorig jaar op die plek een goede vriend, partner of kind verloren hebt?

'Dance me to the end of love,' zingt Cohen nog in onze wagen. Op weg naar de luchthaven, voelt dat ook goed... Want na een week Duxford/Everberg, komt het essentiële hier terug thuis. Juist op tijd voor een avondje worst met choucroute op de fietsclub :-)

'So long, Leonard.'

De verkiezingsuitslag in de VS heeft hij gelukkig niet meer afgewacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten