Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 20 november 2016

Opzij, opzij, opzij...


Veel rondgecrost vandaag, en dat niet alleen op de cyclo-cross in Illzach!

Mijn auto dacht wellicht ook dat het een "gewone mercredi fou" was, met onze jongens die op de achterbank om beurt hun koerskledij aan- en uittrokken...

Maar kijk, het is gelukt, we haalden tijdig de misviering 's morgens en het verjaardagsfeestje 's namiddags! (Al zat ik in de kerk wel te denken of ik Kobes juiste voetbalshirt had klaargelegd voor het feestje bij Florian. Aaarrgghh, de geest van een regelmoeder rust nooit, hé.)

En tussendoor dronk ik met manlief zelfs een koffietje op een bankje naast het cyclo-cross circuit. Onder een stralend warme herfstzon (we haalden 18°C!) was dat best aangenaam...

Een "dimanche fou" met een gouden randje dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten