Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 11 mei 2018

Altijd wat


Om op een communiefeest te geraken, moeten we eerst blijkbaar een obstakel overwinnen... Na het geblokkeerde stuur vorig jaar, zaten we nu met een lekke voorband vlak voor we 's morgens uit Erps-Kwerps naar Eksel wilden vertrekken.
 
Onze garagist in België nam gelukkig ook met Hemelvaart zijn telefoon op en met een vervangwagen kwamen we zelfs nog tijdig toe in de misviering. 's Middags stuurde hij ons een foto van het groot stuk ijzer dat in onze autoband bleek te zitten... En 's avonds reden we met onze herstelde Peugeot al weer terug richting Frankrijk!
 
Met een goeie garagist geraak je dus toch nog op je bestemming. Ook al is het hier bij ons "altijd wat" ;-)

2 opmerkingen:

  1. Die garagist verdient de titel van "reddende engel" ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, bij de volgende tevredenheidsenquête van Peugeot spreek ik enkel nog in superlatieven over garage Deputter in Erps-Kwerps :-)

      Verwijderen