Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 13 november 2018

A fond

 
De eigen fietsclub organiseerde een cyclo-cross wedstrijd
en onze voorzitter vroeg me om veel foto's te trekken...
 
Ik mocht zelfs 'à fond' gaan
en dat hoefde hij geen twee keer te zeggen:
's avonds stuurde ik hem 374 foto's door!
 
Hieronder dus een fractie van mijn beeldmateriaal:
 
 
Start miniemen,
met onze Belgische driekleur op de tweede rij

Junioren, espoirs en masters:
allemaal even knap om naar te kijken...




Dit ouder koppel genoot zichtbaar ook,
op een bankje in de warme novemberzon! 

En deze enthousiaste vader werd intussen ingeschakeld
voor de 'opbouw en afbraak' van het parcours :-)

2 opmerkingen:

  1. Tsja, "a fond" betekent inderdaad dat je je fototoestel eens goed mocht laten gaan ...
    Knappe foto's met een lage zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, ik vind mijn foto’s met die laagstaande zon ook zeer geslaagd. (Lukt echter niet altijd even goed.)

    BeantwoordenVerwijderen