Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 25 december 2020

Een aangepaste Kerst...

...met z'n vijven in, zeer toepasselijk: 'Den Engel'
en met een chique lichtjesboom voor de deur!
En rarara, wat aten we bij aankomst??
Een kerstwandeling maakten we tussen twee regenbuien,
en op kerstavond kroop oma juist niet door haar scherm ;-)
Het aangepaste kerstprogramma werd dus goed opgevolgd,
met knuffelcontact Agnes in de bubbel bij O&O,
en met een schermpje aan tafel op iedere locatie!
Op kerstdag aten we 'afhaalchinees',
en kusten nog even onder onze Franse maretak,
om vervolgens na te denken over deze aangepaste Kerst.
(Best geslaagd, maar toch liever weer een gewone Kerst volgend jaar!)

1 opmerking:

  1. Super leuke foto's en gelogeerd naast het gekende rusthuis met een mooie naam... Jullie hebben duidelijk genoten van deze dagen !

    BeantwoordenVerwijderen