Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 5 december 2020

Ollie!

Deze week zijn de voetbaltrainingen terug gestart, maar de fietstrainingen liggen nog altijd stil. Zonder wieltjes kan de jongste zoon echter niet... En dus weet ik sinds kort ook dat een 'ollie' de eerste trick is die je moet leren als je begint met skaten! Op Kobes enthousiaste vraag of ik het misschien ook eens wilde proberen, heb ik toch wijselijk nee geschud.

2 opmerkingen:

  1. He An,
    Tof tof, dat hij dat goe gerief maar meebrengt als jullie komen ! Michiel oefent er ook op en dat goe gerief is hier ook in huis.
    Zalig tof hier in de doodlopende straat.
    Geen benen breken ondertussen :)
    Examengroet maal 3 - of toch bijna,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die Ollies en nog veel meer. Maar inderdaad misschien een wijze beslissing als mama om je niet op dat board te begeven, want wie weet... met een breuk tot gevolg zijn ze dan enkele weken hun chauffeur kwijt, en dat is niet de bedoeling hé ... Dat hij er maar volop van geniet, met de nodige voorzichtigheid in acht genomen !

    BeantwoordenVerwijderen