Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 16 juni 2021

Er was eens...

Hoe ons kleine kastje,
en alle binnendeuren beneden,
plaats maakten
voor de schrijnwerkers
die een extra wand plaatsten
voor een strakke constructie
met een grote ingebouwde kast
en hoge deur die logeerkamer/WC/berging
meer afscheidt van de living.

Woon- en verbouwprogramma's zijn leuk om naar te kijken,
maar als de verandering gewoon thuis plaatsvindt,
 is het pas helemaal tof om mee te maken :-)

Uitkijken nu naar het vervolg...

1 opmerking: