Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 7 maart 2022

49-73

Met het klimmen der jaren lijk ik 
alleen maar kleiner te worden,
of mijn jongens worden natuurlijk 
gewoon groter en groter,
en ook het geleverde boeket van manlief 
vroeg 's middags om een extra grote/lange vaas.
's Avonds werd het fijn vieren met de Franse vrienden,
en met zij die er 49 jaar geleden reeds bij waren ;-)
Vervolgens mochten we oma feliciteren, 
hoorden we Britt in Bordeaux even,
al had deze jarige vooral oog voor haar ijstaart :-)
Afsluiten deden we met een kleine wandeling,
terwijl manlief het in Italië toch iets groter zag
en een stuk van de Strade Bianche fietste.

Een bijzonder verjaardagsweekend 
waarin mijn moeder en ik
elkaars geboortejaar werden, 
onder een prachtige lentezon
en met hoop die doet leven,
de oorlog in Oekraïne
daarbij steeds in gedachten.

1 opmerking:

  1. Beste.
    verjaardagwensen voor de jongste en de oudste
    Van ganser harte, Hug

    BeantwoordenVerwijderen