Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 20 maart 2022

Wegseizoen

Vorig weekend gestart,
met de auto van de fietsclub,
voor de eerste wegkoers in Vadans,
waar onze cadet even uit de bocht ging,
maar uiteindelijk toch mooi vijfde eindigde!
Vanochtend afspraak voor de tweede wegkoers, 
nu met de camionette van de fietsclub,
die zorgvuldig werd ingeladen 
met de fietsen van cadetten én junioren,
en weer dezelfde vader aan het stuur :-)
Aankomst in Erstein en alles uitladen,
om nog even het parcours te verkennen,
en dan tijdig aan de start te verschijnen.

Vandaag minder geluk voor Kobe die plat reed in de vierde toer.
'Kan gebeuren,' reageerde hij nuchter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten