Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 22 april 2022

Herenthout

Nog eens een eigen lezing en wel in de Kempen,
waar Ferm Herenthout aandachtig klaarzat,
en waar ik dus graag mijn verhaal bracht,
met mijn twee boekenkinderen op schoot :-)
Deugddoende reacties ook weer achteraf,
met deze keer nog een korte getuigenis van mijn ouders
toen uit het publiek de vraag kwam hoe zij dat ervaren,
"een dochter in het buitenland"?
Uitkijken nu naar mijn lezingen in het najaar,
de goesting is alvast weer helemaal terug!

1 opmerking:

  1. leuk leuk, en in de buurt zeg ! En heel tof dat mijn peter en tante Viviane ook een woordje mochten vertellen, met dank aan het publiek hiervoor...

    BeantwoordenVerwijderen