Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 17 april 2022

Opgrimbie

De inschrijving als 'coureur étranger'
had wat voeten in de aarde,
maar na het nodige mailverkeer 
met Cycling Vlaanderen
lukte het ons dan toch,
en mocht Kobe deelnemen aan de koers
voor nieuwelingen in Opgrimbie!
Zodoende stond zijn vader op paaszondag
achter deze flashy spandoek,
terwijl onze cadet een mooie koers reed,
met een gemiddelde van 40km/u,
en hij zeer tevreden als 21ste (op de 70) finishte.
Sportieve groeten dus uit Limburg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten