Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 24 april 2022

Feestelijke kookworkshop

Hip, hip, hoera!!
Vijftig lentes voor jeugdvriendin Carla! 
En die halve eeuw werd dus passend gevierd,
met een prachtig veldboeket van Ginger en Ginger,
op een mooie locatie aan de molen in Rotselaar,
en met een kookworkshop door De Maaltafel,
waar we zelf de handen uit de mouwen mochten steken,
en het flatbread tot ieders verbeelding sprak ;-)
Alle keukenactiviteit werd intussen
in zeer goede banen geleid
door Bie Van de Kerckhove, 
onze warme en professionele lesgeefster,
tot het tijd werd voor een aperitiefke,
en het buffet helemaal klaarstond,
om officieel geopend te worden door onze jarige!
Vervolgens werd er heerlijk uitgebreid getafeld,
en volgde er bij het invallen van de schemering
zelfs nog een loflied op onze jarige.

Dankjewel voor dit zeer geslaagde feestje, Carla!
En nu maar nagenieten, hé.
X

1 opmerking:

  1. Hé An,
    ZALIG! Mijnen dag is al goed als ik het terugzie, ook al is het maandag :).
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen