Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 18 april 2022

Paasmaandag

Op de valreep nog een echte paasraap, 
want ook grote kinderen houden van chocolade,
en zien dat mandje graag goed gevuld met veel lekkers,
dat nadien trouwens eerlijk verdeeld werd,
zelfs rekening houdend met Britt-in-Bordeaux
die haar paaschocolade nu in juni zal krijgen :-)

1 opmerking:

  1. Hoe groot ze ook zijn, paaseitjes gaan er altijd in hé ! Hier komen de klokken ook nog steeds voor onze grote bengels :-)

    BeantwoordenVerwijderen