Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 23 maart 2011

10 jaar getrouwd

Vandaag 10 jaar wettelijk getrouwd. Bedankt, lieve echtgenoot, voor alles en nog zo veel meer... Zeker nu. X

2 opmerkingen:

  1. zo'n schoon koppel,
    al mooi langer dan tien jaar

    jullie bewijzen een dienst aan
    de wereld door te laten zien hoe
    schoon graag zien is, wat het
    betekent om voor elkaar te bestaan

    jullie bewijzen mij een dienst door
    mijn geloof in de romantiek te voeden


    geniet ervan!
    els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve an en co

    Vandaag sinds lang nog es op je website.
    En dan opeens dat vredelijke nieuws...
    verdomme toch , waarom toch...??
    Ik wens jullie alvast heel veel sterkte toe en ga vandaag zeker nog een kaarsje voor jullie branden hier in Kortrijk.

    Alvast dikke proficiat met je huwelijksverjaardag!

    Stevige knuffel
    groet-je
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen