Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 28 juni 2011

De mooiste en de slimste!

Alle ouders vinden dat de eigen kinderen de mooiste en de slimste van de hele wereld zijn. Dat is een vaststaand feit. Wetenschappelijk onderzoek om dat te bewijzen is volstrekt overbodig. Maar gisteravond waren wij toch bijzonder trots op Thomas en Britt die met respectievelijk 96% en 89% op hun rapport hun EERSTE SCHOOLJAAR IN HET FRANS afsloten! En alle bescheidenheid ten spijt: wij vonden gisteravond onze kinderen dus écht de mooiste en de slimste van de hele wereld. Neem het ons niet kwalijk ;-)

6 opmerkingen:

  1. C'est sûr et certain:
    T'as tout à fait raison!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau! En nu genieten van welverdiende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ine Nachtergaele30 juni 2011 om 21:17

    "Hors concours!" was het commentaar op Emma's vioolexamen, maar in ieder geval van toepassing op jouw primussen!!!
    Geniet maar heel hard van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt knap! Wens ze een dikke proficiat van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai geweldig !
    Ik geloof dat ik hier een rokje en T-shirt "met pluimen"moet maken ;)
    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fantastisch! Geniet van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen