Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 30 oktober 2012

Eerste sneeuw!

En plots keert de herfst zich helemaal naar de winter... Wat maakt dat we vandaag in de thermen tussen de eerste sneeuw zwommen! Een schitterende ervaring! (Een abonnement voor Cassiopeia dringt zich op ;-)) Het stadje Badenweiler zag er ook prachtig uit onder haar eerste sneeuwlaag. En dan, na al onze waterpret, die lekkere warme chocomelk in zo'n gezellige Konditorei...
Ik word nog een echte fan van het Zwarte Woud.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten