Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 21 oktober 2012

Ooooh Cassiopeia...

Vandaag met het hele gezin naar de verwarmde openluchtbaden in Badenweiler geweest. De kids waren enthousiast over de stroomversnelling in de grote lus, de echtgenoot vond de ligstoelen in de zon geweldig. En het heeft zeker iets om in volle herfst nog even alle zon op je huid te voelen... Ooooh Cassiopeia, dankjewel! En jouw sauna's en stoombaden? Die bezoek ik een volgende keer wel weer met een vriendin. Al dan niet na een geslaagd goûter ;-)
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Ooooh An, zoooo zalig!
    Het weekend verdween hier in de mist, maar ik kon het deze middag toch niet laten een deken uit de auto te halen om met wat collega's op het gras in Groot-Bijgaarden onze pic-nic op te eten, in de warmte van dit herfstcadeautje!
    De leerlingen palmden de bankjes en andere drogere plekjes in, maar ongeveer iedereen genoot van zon en park!

    BeantwoordenVerwijderen