Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 27 oktober 2012

Uitgenodigd!

Met de eerste uitnodigingen ben ik altijd ongelooflijk blij! Het voelt dan haast of ik zélf word uitgenodigd voor die verjaardagsfeestjes! Maar het zijn dus onze kids die nieuwe Franse vriendjes maken in hun nieuwe school en nieuwe klas...  En zoëven vertrok Thomas dus naar het feestje van Tanguy, een nieuw vriendje uit zijn nieuwe school in Mulhouse. Yep, de eerste uitnodiging is dus weer binnen! Wel een groot verschil met de allereerste uitnodigingen van hun klasgenootjes in Pfastatt. Hoe ik Britt bvb. bij Lilou thuis afzette en ik wist dat ze die namiddag niet veel ging zeggen... Want we waren september 2010 en voor mijn dochter van 7 jaar was de Franse taal werkelijk nog "chinees". Toen wilde ik écht dat de mama van Lilou me ook had uitgenodigd ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten