Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 25 januari 2015

Vroege zondag


Vanmorgen was hij niet de eerste... Dat was zijn vader en die bracht ik reeds om 5u30 naar de luchthaven voor zijn vlucht naar Amsterdam/Houston. Hij was ook niet de tweede... Dat was zijn grote broer die zo dadelijk wordt afgehaald voor een voetbaltoernooi in Brunstatt. Maar om 7u kwam Kobe wel degelijk snel de trap afgetrippeld! Helemaal klaar om verder te spelen met zijn leger dat sinds gisteren de doorgang in onze living verspert :-)

1 opmerking:

  1. Leuke foto !
    Onze vroege vogel heeft sinds kort een wekker met een lampje en ze verplicht zichzelf tegenwoordig om tot 8 uur in bed te blijven in het weekend. Vertel dat maar aan jullie patatje, je weet maar nooit dat ze hem inspireert :)

    BeantwoordenVerwijderen