Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 13 juli 2017

"Speciaal voor jou!"


Ons jonge bezoek wou frietjes met veel ketchup en een stapel pannenkoeken met kaarsjes op! In de zoo van Mulhouse mocht hij zelf ook foto's nemen en dat deed hij zeer goed.

Het vuurwerk voor le quatorze juillet zou hij echter missen en slechts in dromenland zien... Al had ik hem graag laten geloven dat we dat hier nu ook speciaal voor zijn achtste verjaardag organiseerden :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten