Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 29 juli 2017

Franse zomeravond


Gisteravond werden we uitgenodigd voor een BBQ bij een doktersfamilie. Het werd zo'n mooie Franse zomeravond "als in de boekskes". Je kent dat wel, het hele plaatje dat klopt: alle kids vrolijk in het zwembad, de volwassenen tevreden met hun aperitief onder de pergola...

"Slim praten," had Britt ons wel gewaarschuwd, want ze wilde zich bij haar vriendinnetje niet schamen voor ons ;-)
 
Ik moet dochterlief nog vragen of we het - in haar puberogen - goed gedaan hebben... Wellicht heeft ze toch nog enkele "aandachtspunten" voor haar ouders.

2 opmerkingen:

  1. Wow An, heel mooie foto ! Zo eentje uit " als God in Frankrijk" . Ik hoop mee dat ge daar nog eens moogt terugkomen :) én dan wil ik wel vlieg zijn... Franse vlieg uiteraard !

    DVK

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een volgende uitnodiging zien wij hier ook al helemaal zitten...

    BeantwoordenVerwijderen