Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 24 juli 2017

Débrouille et Vadrouille


Met kwakkelweer zijn ze op kamp vertrokken naar de vallei van Masevaux! Hopen maar dat de twee broers het goed stellen in hun tentje, dat ze de regen vannacht kunnen buitenhouden...

Vrijdagavond komt de groep terug thuis: twaalf jongens, vier meisjes en drie monitoren die deze week in de Vogezen zullen wandelen en samenleven.

De Franse zon wordt hier dus dringend terug verwacht.

1 opmerking:

  1. Hier ook kwakkelweer An, en zoonlief al 7 dagen in tenten in de Ardennen. Ergens weet ik dat het goed is, want zondag waren we op bezoek, maar ook angstgolven dat hij het niet zal overleven :) door de vele regen ... Vrijdag zal hij ook terug zijn ! Mooie foto's van Britt , ik herken Leeds Castle en Oxford meteen. We waren er enkele jaren geleden. En Kobe op zeilkamp , waw ! Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen