Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 3 september 2017

Veertien

 
Voor haar verjaardag wou ze naar Europapark,
om met drie vriendinnen snelle loopings te maken in hoge roller coasters...
 
Samen met Kobe bezocht ik intussen de rest van het pretpark,
zagen we een fantastische ijsshow
en genoten hard van de allernieuwste attractie Voletarium.
 
Maar de jongste zoon wou eigenlijk ook in al die wilde achtbanen!
 
En dus gaan we eind oktober terug naar Europapark,
mag hij voor zijn verjaardag iemand meenemen die met hem
ondersteboven wil gaan hangen :-)
 
Of hij dan van niets schrik heeft, vroeg ik nog.
"Alleen van oogdruppels en van papa als hij boos is,"
antwoordde hij spontaan.
 
En de jarige dochter?
Die wacht intussen met een klein hartje de eerste schooldag af,
vurig hopend dat haar nieuwe klasgroep beter meevalt dan die van vorig jaar...
 
Dat het leven net een achtbaan is, met ups & downs,
en soms ook zware loopings waar je geen controle over hebt,
vindt ze nu waarschijnlijk geen geslaagde vergelijking.
 
Ik zwijg dus,
en duim vooral hard.

4 opmerkingen:

  1. Gaat dochter al meteen trakteren de eerste schooldag?

    Ik wens uw kroost een geslaagde start van het nieuwe schooljaar !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de wensen! En nee, dochterlief trakteert niet meer op school, voelt zichzelf daarvoor al "veel te oud" 😉

      Verwijderen
  2. Alsnog een fijne verjaardag gewenst aan Britt! En Kobe heeft gelijk: van een kwade papa ben je best bang. ;-)

    Bij ons zijn Mila & Olivia ook aan het nieuwe schooljaar gestart, nu nog met veel goesting... maar we weten dat dat wel zal minderen naarmate het jaar vordert...
    Grtjs Steven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kobe is hier ook zeer enthousiast aan het nieuwe schooljaar begonnen, maar onze twee pubers zagen het strakke schoolritme en het huiswerk al meteen veel minder goed zitten... En aan hun observatiestage willen ze dus zeker nog niet denken...

      Verwijderen