Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 11 oktober 2017

Cabinet d'orthodontie

Afspraak bij de orthodontist vanmiddag voor mijn kids. Voor alledrie!! Pastasalade en tandenborstels dus mee in de wagen... Na schooltijd gingen we rechtstreeks naar de andere kant van Mulhouse. Want 's woensdags combineren we alles! En hun fietstraining om 14u wilden de jongens zeker niet missen. 
 
En yes, stipt op tijd mochten ze in de tandartsstoel plaatsnemen. Alledrie tegelijk zelfs: Thomas in de paarse, Britt in de blauwe en Kobe in de rode stoel/dito kamer. Ieder kind had ook zijn eigen assistente. De orthodontist en ikzelf liepen vervolgens via de tussendeuren op en neer. (Daar werd ik eerlijk gezegd wel wat "giechelig" van.)
 
Binnen het kwartier was iedereen geholpen en stonden we terug aan het onthaal met de flashy tablets voor alle wachtende patiënten. (Zalige efficiëntie en technische snufjes gaan helaas goed samen bij onze orthodontist. "We betalen die man toch echt teveel," zegt mijn oudste zoon dan ook altijd.)
 
Soit. Vandaag telde weer iedere minuut. Geen gezeur dus over de rekening. Vlug weer de auto in en zonder file naar huis. Alle verkeerslichten sprongen ook tijdig op groen en de zon scheen heerlijk warmgeel op mijn voorruit...
 
Ja, de efficiënte start van deze 'mercredi fou' zag ik helemaal zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten