Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 3 oktober 2017

Winterklaar

Vanochtend kwam Mister Bean langs. Niet de echte natuurlijk, maar wel onze chauffagist die hard op hem lijkt. En na de middag maakte de ramoneur onze schoorsteen winterklaar... De was hing intussen op ons terras te drogen, dacht er in de nazomerzon nog even het zijne van. En ooh ja, geef mij ook maar krekels die hard blijven zingen en warme dagen die ontspannen alle richtingen uitwaaien. Winterklaar ben ik zelf nog lang niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten