Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 30 oktober 2017

Kerkrade

Na Durbuy tijdens de vorige herfstvakantie,
gingen we nu op meidenweekend naar Nederland.
 
Het concept blijft hetzelfde:
wandelen, tafelen en véél bijpraten.

Eigenlijk "doen" we dus niet zo veel,
en dat vinden we allemaal fantastisch :-)
 
Met veel dank aan...
Griet die dit jaar het huisje reserveerde en de boodschappen deed
Marleen die in haar auto veel plaats had om alles mee te brengen
Goele die de eerste avond alle hongerigen spijsde
Bie die weer een mooie wandeling uitstippelde
Katrien die dan toch niet voor een wandelkaart zorgde ;-)
en Mieke die ons op een uniek, Italiaans aperitief trakteerde
met het drankspelletje "ik heb nog nooit..."
(Zijn we met z'n allen toch minder braaf dan we denken?!)

1 opmerking:

  1. Met ook veel dank aan
    An die zorgde voor heerlijke wijn uit de Elzas ...

    Volgend najaar naar zee ? Ik kijk er al naar uit ...

    BeantwoordenVerwijderen