Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 26 februari 2018

Printemps!


Op de Place de l'Homme-de-Fer komt het drukke tramverkeer samen in een goed geregeld knooppunt, al staan er ook dure wagens met CD-nummerplaat ongegeneerd half op het trottoir geparkeerd...
 
Straatsburg, een boeiende en veelzijdige stad!
 
En dochterlief vierde er vanmiddag graag haar eerste vakantiedag in de goed verwarmde winkels :-)
 
Want ook al riep de hipste winkelgevel om 'Printemps', de ijzig koude wind dacht er duidelijk anders over...
 
Dus lente in de Elzas?! Nee, nog lang niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten