Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 4 februari 2018

Vierkantjes-tijd

 
Oubolliger kan het interieur aan de vijvers in Pfastatt niet zijn, maar het heeft wel iets om er 's zondags ons weekend af te sluiten... Dan wandelen Jan en ik in de vooravond naar ginder en rijdt Kobe met zijn BMX naast ons (terwijl de twee pubers thuis verder rondhangen).
 
Voor een koffieke en wat extra zondagsrust, kan je er perfect stilvallen: aan de toog zitten slechts enkele habitués, verder blijft de zaal zo goed als leeg. Geen druk gedoe dus, en ook geen luide muziek (en wellicht haalt de vrijwilliger achter de bar zijn schouders op als je achter wifi vraagt).
 
Erg leuk werd het vanavond met de vrienden die we per sms uitnodigden om even tot daar te komen... 'Oh, daarom kan ik dus jouw smileys lezen,' zei Delphine nog, en ze haalde tevens een oude Nokia boven die alle emoticons van een smartphone als vierkantjes ontvangt.
 
Yep, we pasten helemaal in het interieur, Delphine en ik ;-)

1 opmerking:

  1. Dat klinkt me echt als 'leven als God in Frankrijk' maar eerlijk is eerlijk: mijn smarthpone ga ik niet meer inruilen voor een vierkantjes-model

    BeantwoordenVerwijderen