Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 25 februari 2019

Vacances de filles

 
De blauwe hemel in skigebied 'Manigod'...
 

en het lekkere eten op de piste...
 

 
zouden we ook in skigebied 'Le Grand Bornand'...
 
 
vanuit de ligstoel hartelijk welkom heten!!

 
In 'Les Contamines' gingen we vier dagen lang skiën...

 
en daar aten we echt midden op de piste,
 
 
de jongsten evengoed met hun i-phone binnen handbereik :-)

 
Er werd regelmatig per 'équipe' geskied:
moeders en dochters apart...


maar voor de groepsfoto speelden we graag 'vier op een rij'.
 
 
Instant vrolijk word je van al die zonnige dagen...

 
tussen de mooie, ongerept 'witte duinen' rond Albertville.

 
Heerlijke sneeuwtijd die deugd deed!
 

 
Het voelt nu zelfs een beetje raar om terug 'gewone' schoenen aan te trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten