Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 18 juni 2019

Recensement militaire et citoyen

Omdat Britt in september 16 jaar wordt, ontving ze recent een oproepingsbrief voor de 'Journée Défense et Citoyenneté'. Onze pubers komen hiervoor echter niet in aanmerking omdat ze enkel de Belgische nationaliteit bezitten. Beetje jammer wel, want iedere (korte) 'legerdienst' zou ons trio geen kwaad doen, dachten manlief en ikzelf meteen.
 
't Zou voor hen alleszins eens iets anders zijn dan thuis in de zetel te hangen...Résultat de recherche d'images pour "jdc affiche"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten