Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 29 juli 2019

Land van Herve

Non-stop regen tijdens ons familieweekend in Charneux,
maar de frisse, zuurstofrijke lucht deed eigenlijk wel deugd!

Het mooie vakantiehuis was ook zeer stijlvol ingericht.

En het 'Bastogne War Museum' is beslist een aanrader:
de Slag om de Ardennen wordt er modern en interactief toegelicht,
je volgt er het parcours van vier personages in die koude oorlogsdagen
(en je voelt je als toeschouwer zo ook meer betrokken).
 
Pret in het golfkarretje op de parking van Maasmechelen Village:
nog wat 'outlet shopping' om die non-stop regen te vergeten...

Aperitieven doen we sowieso altijd!

En sport kijken op tv ook (in de linkerbovenhoek dus ;-))
 
De jongenskamer met haar 'zwevende tipi'.

De prachtige tuin, waar ook nog een voetbalgoal, basketbalring
en hangmat aanwezig zijn (voor als de zon schijnt).

En ons 'plan B' (bij aanhoudende regen dus):
kickercompetitie in de kelder...

Taart/chocolade, is sowieso ook altijd goed voor de moraal.
(De 'geurige' hervekaas bij het ontbijt waardeerde de jeugd veel minder.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten