Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 30 augustus 2023

Warme koffiedagen

Terwijl Joachim met dochter Niobe ging stappen in de Dolomieten,
bleef mijn lieve vriendin uit Antwerpen bij ons logeren,
trok ik met haar dan ook graag naar Straatsburg,
en naar het VitraHaus in Weil-am-Rhein,
waar het helaas bleef regenen.
Ook in Basel was het niet echt terrasjesweer,
al vormde dat voor ons geen belet
om toch even te windowshoppen. 
Een laatste koffiepauze dan nog in Mulhouse,
om daarna weer binnen verder te lezen,
tot de stappers terugkeerden
en hier ook even op verhaal kwamen.
Bieke en ik genoten zeker van alle "us-time"
die we intussen goed hadden volgepraat!
Vakantieverkeer dat samen met de regen kwam,
maar dat absoluut ook veel warmte meebracht.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor zoveel warme vriendschap en gastvrijheid ❤️

    BeantwoordenVerwijderen