Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 18 februari 2024

De laatste cyclo-crossen

Gisteren afspraak in Sint-Niklaas,
voor zes toeren in een mooi park,
en vooral: langs een droog parcours!
Vanochtend dan opwarmen in Brussel,
tijd weer voor de naamafroeping en controle,
om terug met een dertigtal junioren klaar te staan,
en goed te starten,
aan zes nieuwe toeren,
nu langs een moeilijker en natter parcours,
met dus ook veel werk voor de materiaalpost,
om als junior toer na toer toch door te zetten,
ook over alle gladde wortels,
en gelukkig enkele rechte stukken,
al was het parcours zelden "gewoon vlak",
en bleef het in de materiaalpost
dus ook erg druk.

Het zit erop voor dit cyclo-cross seizoen!
Gisteren finishte Kobe 18de, vandaag eindigde hij 17de.
Nu weer verder trainen voor het wegseizoen.

Dikke merci nog aan Kurt en Lies,
de fotografen van dienst dit weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten