Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 16 februari 2024

Kleine verhuis

Inladen voor een "cyclo-cross weekendje België",
voor de laatste twee wedstrijden van het seizoen,
en gelukkig mogen we de camionnette van de club gebruiken!
Even checken of ook alle huiswerk mee is ;-)
Ok, klaar voor vertrek!
Oei nee, toch nog iets vergeten...
Yep, het is gelukt!!!

"Inpakken en wegwezen" voor een wedstrijd,
het vraagt eigenlijk altijd meer tijd dan de koers zelf ;-)

1 opmerking:

  1. Hello Kobe, bravo pour ta belle course. Même si tu n’as pas gagné, tu as appris. Tu sais qu’il y un gros niveau chez tes compatriotes et comme ça au moins tu ne t’ennuies pas.

    À bientôt sur le VTT!

    BeantwoordenVerwijderen